Deelnemers over BiebPanel

We vroegen deelnemende bibliotheken naar hun mening. Waarom werkt BiebPanel zo goed?

 

"Met de resultaten uit het onderzoek brengen we concrete verbeteringen tot stand. Ook benchmarken is belangrijk; het is goed te weten waar je staat als organisatie. Het uitwisselen van kennis en ervaringen met collega's is een positieve bijkomstigheid."
Yvonne van Eck, Bibliotheek Lek & IJssel

 

"De vragenlijst is duidelijk. Daarnaast wordt benchmarking steeds accurater doordat steeds meer bibliotheken meedoen. En het is online, dus een stuk efficiënter dan regulier klanttevredenheidsonderzoek."
Alex van der Heijden, Bibliotheek Haarlemmermeer

 

"Met BiebPanel kan ik een deel van de klanten redelijk makkelijk bereiken en krijg ik inzicht in wat hen beweegt."
Gosien Kuiper, Bibliotheek Aan den IJssel

 

"Structureel onderzoek toegespitst op voor bibliotheken interessante thema's. De kosten zijn relatief laag, met een individuele rapportage én benchmark-mogelijkheid."
Gabriëlle van Alphen, marketeer bij De Nieuwe Bibliotheek

 

"BiebPanel neemt me met de gerichte vragenlijsten veel werk uit handen."
Geert van der Wal, Bibliotheek Zwolle

 

BiebPanel bij 91 bibliotheken verspreid over heel Nederland: